Sorting
Source
Katalog zbiorów
(16)
Form of Work
Książki
(14)
Poradniki i przewodniki
(6)
Audiobooki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Status
available
(16)
Branch
Biblioteka Jerzmanowice
(14)
Biblioteka Przeginia
(2)
Author
Doroba Anita
(2)
Lencioni Patrick (1965- )
(2)
Witkowska Magda
(2)
Basiuk Tomasz
(1)
Blackburn George L (1936- )
(1)
Blanchard Kenneth H (1939- )
(1)
Bogucka-Steczek Masza
(1)
Broniarek Zygmunt (1925- )
(1)
Corliss Julie
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Dryńska Katarzyna
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gordon Jon (1971- )
(1)
Gołębiowski Janusz (1928- )
(1)
Gupta Sanjay
(1)
Hill Robert D
(1)
Johnson Spencer
(1)
Jones Richard (1964- )
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Kim W. Chan
(1)
Korczyńska Magdalena (1978- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Lipa Michał
(1)
Martin Laura Mae
(1)
Mauborgne Renée
(1)
Maxwell John C (1947- )
(1)
McCready Amy
(1)
Michalska Jowita
(1)
Owsiak Anna
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(1)
Rusinowski Marek
(1)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
White Kate (1950- )
(1)
Year
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(14)
Time Period of Creation
2001-
(8)
Country
Poland
(16)
Language
Polish
(16)
Audience Group
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Subject
Zarządzanie
(4)
Motywacja
(3)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Decyzje
(1)
Dzieci
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Intensywna terapia
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kształcenie
(1)
Marketing
(1)
Medycyna
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odwaga
(1)
Organizacja oświaty
(1)
Osobowość
(1)
Pewność siebie
(1)
Poradnictwo
(1)
Produktywność pracy
(1)
Prognoza społeczna
(1)
Psychologia osobowości
(1)
Psychologia pracy
(1)
Reanimacja
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Samorealizacja
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Starość
(1)
Sukces
(1)
Szkoły
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Śmierć
(1)
Genre/Form
Poradnik
(5)
Audiobooki
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Opracowanie
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Domain
Psychologia
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
16 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Jerzmanowice
There are copies available to loan: sygn. 61 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
NOWE wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku - zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie. Jednominutowy Menedżer to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana po raz pierwszy. W związku z dynamicznym rozwojem technologii, globalizacją rynków, usprawnieniem komunikacji, a także rosnącą presją na pracowników korporacji, od których oczekuje się coraz lepszych wyników przy coraz niższym nakładzie środków - zasobów, pieniędzy czy czasu pracy - w naszym świecie dokonała się prawdziwa rewolucja. Ken Blanchard i Spencer Johnson przedstawiają zatem Nowego Jednominutowego Menedżera, czyli te same cenne i ważne wnioski w ujęciu bliższym nowemu pokoleniu. Jest to zwięzła i przystępna opowieść, dzięki której czytelnik poznaje trzy praktyczne tajniki przewodzenia innym - a jednocześnie dowiaduje się, dlaczego one cały czas tak dobrze się sprawdzają. Tę klasyczną opowieść o młodym pracowniku, który szuka wzoru efektywnego menedżera, czyta się równie ciekawie jak trzydzieści lat temu, tym bardziej że dziś jej przesłanie wydaje się szczególnie aktualne i pomocne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Jerzmanowice
There are copies available to loan: sygn. 658/659 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Jerzmanowice
There are copies available to loan: sygn. 658/659 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Jerzmanowice
There are copies available to loan: sygn. 159.9 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Oszukać śmierć. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2010. - 246 stron ; 22 cm.
(Laurum)
Na okł. podtyt.: zaskakujące przypadki ocalenia życia, doświadczenia z pogranicza śmierci i najnowsze odkrycia medyczne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Jerzmanowice
There are copies available to loan: sygn. 61 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
(Biznesola : nowe kierunki w biznesie)
Indeks
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Jerzmanowice
There are copies available to loan: sygn. 658/659 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Strategia błękitnego oceanu / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; przekład Anita Doroba. - Wydanie rozszerzone. - Warszawa : MT Biznes, 2018. - 353 strony : ilustracje ; 24 cm.
Na okładce: Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna.
Książka uczy patrzeć kompleksowo na rynek ze wszystkimi jego elementami, a przykłady konkretnych firm i konkretnych działań utwierdzają czytelnika w tym, że myślenie wykraczające poza ramy obowiązujące w danej branży daje mierzalne wyniki finansowe dla wszystkich. Lektura polecana wszystkim, którzy funkcjonując w biznesie mają pragnienie i odwagę odkryć rynek od nowa z jeszcze większym sukcesem finansowym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Jerzmanowice
There are copies available to loan: sygn. 33 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” – zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem i usługami. Odkryj się to niezwykła historia konsultanta, który rozpaczliwie próbuje zintegrować dwie firmy o zupełnie odmiennym podejściu do klienta. Jedna z firm polega na całkowitej transparentności postępowania i zaprezentowaniu bezbronności wobec klienta, druga skupia się na udowodnieniu swoich kompetencji, wiedzy i biegłości eksperckiej. W trakcie zarządzania procesem fuzji konsultant zmuszony jest pobrać nauki, które zmienią jego życie, choć zaakceptowanie ich nie przyjdzie mu łatwo.[Lubimy czytać.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Jerzmanowice
There are copies available to loan: sygn. 658/659 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Jerzmanowice
There are copies available to loan: sygn. 658/659 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Czujesz, że kalendarz przejął nad tobą kontrolę? „Osiągnij UPTIME” to klucz do odzyskania czasu i spokoju. Jeśli jesteś zmęczony gonitwą za terminami, przytłoczony zadaniami, a mimo to czujesz, że im więcej robisz, tym mniej osiągasz – czas na zmianę. „Osiągnij UPTIME. Jak zamienić chaos w kalendarzu na porządek i produktywność”, książka napisana przez Laurę Mae Martin, ekspertkę ds. produktywności w Google, daje ci narzędzia, które działają w prawdziwym życiu, a nie tylko na papierze. Jeśli choć jedno z tych zdań pasuje do ciebie, sięgnij po tę książkę: mam wypełniony kalendarz, ale wieczorem nie widzę efektów. Moja lista zadań stale rośnie, a ja tracę nad nią kontrolę. Pracuję coraz więcej, a mam coraz mniej czasu i energii. Technologia, zamiast mnie wspierać, wprowadza jeszcze więcej chaosu. Moja organizacja pracy przypomina bieganie z pustymi taczkami, których nie mam czasu załadować. Laura Mae Martin dzieli się narzędziami i strategiami dostosowanymi do codziennych wyzwań, które stosowała, pracując z tysiącami pracowników Google. Dzięki niej: odzyskasz kontrolę nad swoim czasem. Nauczysz się ustalać priorytety bez wyrzutów sumienia. Zaczniesz pracować efektywniej, oszczędzając czas na odpoczynek. Stworzysz system, który działa w realnym życiu. Przestań robić więcej – zacznij robić to, co naprawdę się liczy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Przeginia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
Dlaczego czasem tak trudno jest skłonić dzieci, by cię słuchały? Proszisz dziecko, by wyłączyło telewizję, odrobiło lekcje, spakowało się do szkoły lub poszło spać. Wiesz, że słyszy, co mówisz, lecz ignoruje to. Proszisz ponownie i... nadal brak rekacji. Próbowałeś już wszystkiego, lecz żadna z tych metod nie działa. Znasz to, prawda? Ekspertka ds. wychowania, Amy McCready, przedstawia metodę, która eliminuje wielokrotne powtarzanie tego samego lub krzyczenie na dzieci. Proponuje rozwiązanie pełne miłości i jednocześnie niezwykle skuteczne, jeżeli chodzi o skłanianie dzieci do pożądanych zachowań..
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Jerzmanowice
There are copies available to loan: sygn. A [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
Żyjemy w świecie, który bardzo szybko się zmienia, co sprawia, że okres połowicznego rozpadu wiedzy w obszarach technologicznych dramatycznie się skrócił. Nie trzeba czekać pięć lat, aby 50 procent tego, co wiemy, straciło swoją wartość i stało się bezużyteczne. Dlatego dziś, bardziej niż kiedykolwiek w przeszłości, wiedza o tym, jak zadać właściwe pytanie i komu, staje się kluczowa. Książka oswaja nas z kluczowymi wyzwaniami przyszłości i przedstawia najważniejsze koncepcje przyszłości, które powinny opanować nasze dzieci, by rozwój AI był dla nich szansą a nie zagrożeniem. Jest również przewodnikiem dla rodziców, nauczycieli i wszystkich osób zainteresowanych edukacją, którzy pragną wyposażyć młode pokolenia w narzędzia niezbędne do odnalezienia się w coraz bardziej złożonej rzeczywistości.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Przeginia
There are copies available to loan: sygn. 37 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: "The power of self-confidence: become unstoppable, irresistible, and unafraid in every area of your life" 2012.
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
Dlaczego niektórzy ludzie odnoszą większy sukces niż inni? Ponieważ są pewni siebie! - Jaki jeden wielki cel wyznaczyłbyś sobie, jeślibyś wiedział, że nie może ci się nie udać? - Jakie wspaniałe rzeczy chciałbyś zrobić ze swoim życiem, gdybyś miał zagwarantowany sukces we wszystkich swoich staraniach? Poziom pewności siebie determinuje rozmiar celów, jakie sobie wyznaczasz, to, z jaką energią i determinacją koncentrujesz się na ich osiąganiu, oraz jak bardzo będziesz wytrwały w pokonywaniu przeszkód. Z tej wartościowej, praktycznej książki, opartej na pracy z ponad 5 milionami menedżerów, przedsiębiorców, handlowców i ambitnych ludzi z ponad sześćdziesięciu krajów, dowiesz się, jak rozwinąć w sobie niewzruszoną pewność siebie w każdym obszarze życia.Potęga pewności siebie wyjaśnia, jak można poprawić swoją „mentalną kondycję”, myśląc jak osoby, które osiągnęły szczyt w swoich dziedzinach. Będziesz powoli budować i utrzymywać coraz wyższe poziomy pewności siebie we wszystkim, co robisz. Pewność siebie pozwoli ci wyjść ze swojej strefy komfortu i podejmować ryzyko bez gwarancji sukcesu. Prowadząc cię krok po kroku, Brian Tracy pomoże ci zbudować fundamenty wiary w siebie, która będzie trwała przez całe życie. Odkryjesz, jak możesz ustalić, czego naprawdę chcesz, i uwolnisz osobiste siły, aby to osiągnąć. Nauczysz się, jak: - określać swoje wartości, żyć w zgodzie z nimi i w pełni wykorzystywać swój potencjał; - wyznaczać jasne cele i sporządzać pisemne plany ich zdobycia; - przez całe życie doskonalić się w wybranej dziedzinie i dbać o osobisty rozwój; - zaprogramować podświadomość tak, aby odpowiadała w pozytywny i konstruktywny sposób na każdy problem lub trudność; - zminimalizować swoje słabości i zmaksymalizować siły do większych osiągnięć; - osiągnąć wyższe poziomy odwagi i niezwykłej wytrwałości.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Jerzmanowice
There are copies available to loan: sygn. 159.9 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Jerzmanowice
There are copies available to loan: sygn. 159.9 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Book
In basket
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego inni ludzie szybko robią karierę, podczas gdy twoja utknęła w martwym punkcie? Dlaczego nikt nie zachwyca się twoimi wspaniałymi pomysłami? Czy nie wygląda na to, że nikt nie słucha tego, co masz do powiedzenia? Być może nie, gdyż, mimo że się komunikujesz, nie potrafisz się porozumieć. John C. Maxwell, światowej sławy ekspert zarządzania twierdzi, że jeśli chcesz odnieść sukces, musisz nauczyć się porozumiewać z ludźmi. Chociaż może się wydawać, że niektórzy rodzą się z tą umiejętnością, prawda jest taka, że każdy może nauczyć się, jak przekształcić kontakt w porozumienie. W książce Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć Maxwell przedstawia pięć zasad i pięć porad praktycznych które pozwolą ci na efektywne porozumiewanie się z indywidualnymi osobami, z grupą i z publicznością. Można do nich zaliczyć: Znajdowanie wspólnej płaszczyzny; Upraszczanie przekazu; Wzbudzanie zainteresowania; Inspirowanie; Bycie sobą w relacjach z innymi ludźmi. Gdy je opanujesz, relacje z całym otoczeniem - z szefem, z dziećmi, ze współpracownikami, czy z sąsiadami - osiągną zupełnie nową jakość. Umiejętność porozumiewania się jest podstawą wykorzystania całego potencjału, jaki masz do dyspozycji. Nie ma w tym żadnej tajemnicy! Porozumiewanie się jest umiejętnością, której możesz się nauczyć i którą możesz stosować we wszystkich sytuacjach - osobistych, zawodowych, rodzinnych. Nie zwlekaj, zacznij już teraz!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Jerzmanowice
There are copies available to loan: sygn. 658/659 [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
Audiobook
CD
In basket
Przez wiele lat Kate White prowadziła życie grzecznej dziewczynki - potulnie wsłuchiwała się w czyjeś polecenia i wykonywała je, starała się przypodobać ludziom, pracowała za trzech - do momentu aż pominięto ją w rekrutacji na stanowisko redaktor naczelnej pisma, którym zarządzała od paru miesięcy. W końcu zdała sobie sprawę, że jedyną drogą do sukcesu jest śmiałość i odwaga. Potem poszła jak burza! Kate White opowiada o tym, jak zmieniła swój styl i wizerunek. Daje ci konkretne, proste rady, jak zacząć prowadzić życie na najwyższych obrotach i spełnić zawodowe marzenia. Dzięki programowi dziewięciu kroków pokazuje, jak przeć do przodu i dostawać to, czego się pragnie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Jerzmanowice
There are copies available to loan: sygn. A [lok. Wypożyczalnia] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again